Această poziție oferă oportunitatea unică de a participa la dezvoltarea, implementarea și optimizarea campaniilor de promovare online pentru branduri imobiliare de top din România.
Candidatul ideal trebuie să fie pasionat de marketingul digital, să fie ghidat de dorința de a excela din punct de vedere operațional și să aibă experiență dovedită în strategii PPC folosind Google Ads, Microsoft Ads (Bing și LinkedIn), Meta Ads (Facebook & Instagram), fiind motivat de atingerea și depășirea obiectivelor asumate ale campaniilor.
Viitorul nostru coleg își va folosi cunoștințele pentru a dezvolta strategii de poziționare, scriere creativă, pentru a dezvolta campanii de promovare integrate, lucrând împreună cu ceilalți colegi din cadrul agenției pentru a atinge și depăși obiectivele campaniilor de promovare.
PRINCIPALELE RESPONSABILITĂȚI
Setarea campaniilor, optimizarea acestora, actualizarea și interpretarea rapoartelor către clienți
Permanentă analiză a performanțelor campaniilor și adaptarea acestora pentru atingerea indicatorilor de performanță
Identificarea tendințelor, a provocărilor, a inovațiilor din domeniu și studierea concurenței
Gestionarea campaniilor de promovare având ca principal obiectiv atingerea indicatorilor de performanță agreați.
Cel puțin 2 ani de experiență dovedită în marketing digital
Experiență în gestionarea campaniilor Google Ads, Microsoft Ads (Bing și LinkedIn), Meta Ads (Facebook și Instagram)
Abilități analitice solide cu privire la performanțelor website-ului, cu focus pe traficul adus din campanii, folosind Google Analytics
Experiență în folosirea Google Tag Manager, Google Data Studio, Google Sheets, Looker Studio
Experiență în Media Buying
Abilitate excelentă de auto-organizare și time management
Personalitate creativă orientată spre calitate și eficiență
Înțelegerea solidă a marketingului de performanță și a strategiilor de achiziție online a clienților
Implicare, inițiativă proprie și abilitatea de a învăța rapid
Personalitate cu spirit de echipă cu abilități excelente de comunicare cu oamenii din toate nivelurile unei afaceri
Este necesară respectarea aspectelor cu caracter confidențial
Abilități excelente de comunicare scrisă și verbală. Experiență în limba engleză (scriere, vorbire, înțelegere).
Experiența de lucru în cadrul unei agenții de publicitate este preferabilă.
Reprezintă un plus certificările Google și Meta.
Compania noastră a fost înființată în 2009, însă echipele noastre au peste 12 ani de expertiză tehnică și experiența a peste 200 de proiecte de succes în mediul online. Am dezvoltat o cultură a afacerii care ne permite să ne desprindem și să ne diferențiem de modelele comune și să construim soluții personalizate pentru fiecare client, indiferent de tipul afacerii.
Denumită inițial Good Afternoon, ne-am schimbat numele în 2018 pentru a reflecta viziunea, misiunea și structura acționariatului. Ne propunem să dezvoltăm branduri de succes în domeniul imobiliar.
Suntem aici pentru a ajuta investitorii imobiliari, dezvoltatorii și agențiile să-și atingă obiectivele, iar valorile noastre s-au născut în spiritul colaborării, integrității și depășirii așteptărilor.
Credem că succesul provine din înțelegerea pieței și din înțelegerea publicului țintă, și știm că primul pas spre înțelegerea acestora este cercetarea. Tot ceea ce facem, de la implementarea campaniilor de promovare, la strategie, la proiectarea site-urilor web și la planificarea campaniilor de comunicare, totul bazat pe date relevante acumulate și prelucrate de-a lungul timpului.
Credem că fiecare brand ar trebui să fie ghidat de o strategie de comunicare puternică, clară și specifică. Numai strategia poate stabili un curs durabil pentru succes.
Credem că fiecare brand ar trebui să se exprime într-un mod care să fie consistent, puternic și convingător din orice perspectivă.
Credem în puterea analizei. Cifrele nu mint. Punem valoare în procesul de luare a deciziilor pe măsurarea performanței și stabilirea obiectivelor bazate pe date. Emitem teze. Le testăm. Măsurăm. Eliminăm rezultatele mai puțin satisfăcătoare.
Credem în a face. Întotdeauna este loc de a face mai bine, pentru clienții noștri, pentru compania noastră și pentru noi înșine.
Credem în perseverență. Continuăm să învățăm și să îmbunătățim calitatea serviciilor livrate și insităm în a găsi și a crea diferența reală și tangibilă în afacerea clientului nostru.
Credem în colaborare și așteptăm cu nerăbdare să colaborăm pentru a-ți atinge obiectivele și a-ți depăși așteptările împreună, ca o echipă.
TOTUL ÎNCEPE DE LA ECHIPĂ