Această poziție oferă oportunitatea unică de a participa la realizarea punții între clienți și membrii agenției pentru cele mai mari brand-uri din Real Estate, atât din România, cât și din Europa.
Candidatul ideal trebuie să fie pasionat de marketingul digital, să aibe dorința de a excela din punct de vedere operațional și experiență dovedită account management, cu skill-uri bune de prezentare, fiind motivat de atingerea și depășirea obiectivelor asumate ale campaniilor.
Minim 1 an experiență în agenție
Abilități de comunicare verbală și scrisă în română și engleză
Atenție la detalii
Abilități de project management
Experiența în digital constituie un plus
Liant între clienți și echipa Agenției.
Participă la întâlniri de status de proiect alături de clienții Agenției.
Organizează, structurează și distribuie task-urile în cadrul Agentiei, în strânsă colaborare cu managerii de proiect.
Urmărește stadiului proiectelor și al deadline-urilor și livrează execuțiile către client.
Pregătește prezentări către clienți în colaborare cu celelalte departamente ale Agenției.
Pregătește bugetele și urmărește implementarea acestora pe parcursul proiectelor.
Colaborează cu furnizori externi în vederea implementării proiectelor pentru clienți.
Personalitate analitică, cu abilități excelentă de auto-organizare și time management, implicată, cu inițiativă proprie și abilitatea de a învăța rapid.
Reprezintă un plus înțelegerea conceptelor de marketing de performanță și a strategiilor de achiziție online a clienților
Personalitate cu spirit de echipă cu abilități excelente de comunicare cu oamenii din toate nivelurile unei afaceri.
Este necesară respectarea aspectelor cu caracter confidențial.
Compania noastră a fost înființată în 2009, însă echipele noastre au peste 12 ani de expertiză tehnică și experiența a peste 200 de proiecte de succes în mediul online. Am dezvoltat o cultură a afacerii care ne permite să ne desprindem și să ne diferențiem de modelele comune și să construim soluții personalizate pentru fiecare client, indiferent de tipul afacerii.
Denumită inițial Good Afternoon, ne-am schimbat numele în 2018 pentru a reflecta viziunea, misiunea și structura acționariatului. Ne propunem să dezvoltăm branduri de succes în domeniul imobiliar.
Suntem aici pentru a ajuta investitorii imobiliari, dezvoltatorii și agențiile să-și atingă obiectivele, iar valorile noastre s-au născut în spiritul colaborării, integrității și depășirea așteptărilor.
Credem că succesul provine din înțelegerea pieței și din înțelegerea publicului țintă, și știm că primul pas spre înțelegerea acestora este cercetarea. Tot ceea ce facem, de la implementarea campaniilor de promovare, la strategie, la proiectarea site-urilor web și la planificarea campaniilor de comunicare, totul bazat pe date relevante acumulate și prelucrate de-a lungul timpului.
Credem că fiecare brand ar trebui să fie ghidat de o strategie de comunicare puternică, clară și specifică. Numai strategia poate stabili un curs durabil pentru succes.
Credem că fiecare brand ar trebui să se exprime într-un mod care să fie consistent, puternic și convingător din orice perspectivă.
Credem în puterea analizei. Cifrele nu mint. Punem valoare în procesul de luare a deciziilor pe măsurarea performanței și stabilirea obiectivelor bazate pe date. Emitem teze. Le testăm. Măsurăm. Eliminăm rezultatele mai puțin satisfăcătoare.
Credem în a face. Întotdeauna este loc de a face mai bine, pentru clienții noștri, pentru compania noastră și pentru noi înșine.
Credem în perseverență. Continuăm să învățăm și să îmbunătățim calitatea serviciilor livrate și insităm în a găsi și a crea diferența reală și tangibilă în afacerea clientului nostru.
Credem în colaborare și așteptăm cu nerăbdare să colaborăm pentru a-ți atinge obiectivele și a-ți depăși așteptările împreună, ca o echipă.
TOTUL ÎNCEPE DE LA ECHIPĂ