Acest post oferă oportunitatea unică de a participa la dezvoltarea noilor concepte de branding și comunicare pentru branduri imobiliare de top din România.
Candidatul ideal trebuie să fie pasionat de publicitate, identitate corporate, branding, tendințele social media, typography, cu experiență în domeniu de cel puțin 2 ani într-o agenție sau ca un freelancer.
PRINCIPALELE RESPONSABILITĂȚI
Responsabil de crearea și / sau actualizarea layout-urilor de site-uri web, key visuals, a broșurilor și prezentărilor, a conținutului social media pentru mai multe platforme, de la concept până la finalizare.
Responsabil de crearea machetelor și a pregătirii pentru print conform brief-ului și a manualului de brand.
Este la curent cu tendințele și standardele pieței, având capacitatea de a le integra în concepte de design.
Sprijină alte departamente (Dezvoltare web, Social Media) prin realizarea cerințelor grafice.
Cel puțin 2 ani de experiență dovedită prin portofoliu
Cunoștințe solide în Adobe Creative Suite și/sau Figma
UI / UX și tyography – obligatoriu!
Experiență într-o agenție sau un departament de design in-house, ori ca freelancer.
Capabil să se organizeze și să își gestioneze prioritățile, să anticipeze solicitările, să comunice stadiul materialelor aflate în lucru.
Abilitate excelentă de auto-organizare și time management.
Personalitate creativă orientată spre calitate și eficiență.
Implicare, inițiativă proprie și abilitatea de a învăța rapid.
Spirit de echipă cu excelente abilități de comunicare cu oameni din toate nivelurile unei afaceri.
Este necesară respectarea aspectelor cu caracter confidențial.
Abilități excelente de comunicare scrisă și verbală. Experiență în limba engleză (scriere, vorbire, înțelegere).
Compania noastră a fost înființată în 2009, însă echipele noastre au peste 12 ani de expertiză tehnică și experiența a peste 200 de proiecte de succes în mediul online. Am dezvoltat o cultură a afacerii care ne permite să ne desprindem și să ne diferențiem de modelele comune și să construim soluții personalizate pentru fiecare client, indiferent de tipul afacerii.
Denumită inițial Good Afternoon, ne-am schimbat numele în 2018 pentru a reflecta viziunea, misiunea și structura acționariatului. Ne propunem să dezvoltăm branduri de succes în domeniul imobiliar.
Suntem aici pentru a ajuta investitorii imobiliari, dezvoltatorii și agențiile să-și atingă obiectivele, iar valorile noastre s-au născut în spiritul colaborării, integrității și depășirii așteptărilor.
Credem că succesul provine din înțelegerea pieței și din înțelegerea publicului țintă, și știm că primul pas spre înțelegerea acestora este cercetarea. Tot ceea ce facem, de la implementarea campaniilor de promovare, la strategie, la proiectarea site-urilor web și la planificarea campaniilor de comunicare, totul bazat pe date relevante acumulate și prelucrate de-a lungul timpului.
Credem că fiecare brand ar trebui să fie ghidat de o strategie de comunicare puternică, clară și specifică. Numai strategia poate stabili un curs durabil pentru succes.
Credem că fiecare brand ar trebui să se exprime într-un mod care să fie consistent, puternic și convingător din orice perspectivă.
Credem în puterea analizei. Cifrele nu mint. Punem valoare în procesul de luare a deciziilor pe măsurarea performanței și stabilirea obiectivelor bazate pe date. Emitem teze. Le testăm. Măsurăm. Eliminăm rezultatele mai puțin satisfăcătoare.
Credem în a face. Întotdeauna este loc de a face mai bine, pentru clienții noștri, pentru compania noastră și pentru noi înșine.
Credem în perseverență. Continuăm să învățăm și să îmbunătățim calitatea serviciilor livrate și insităm în a găsi și a crea diferența reală și tangibilă în afacerea clientului nostru.
Credem în colaborare și așteptăm cu nerăbdare să colaborăm pentru a-ți atinge obiectivele și a-ți depăși așteptările împreună, ca o echipă.
TOTUL ÎNCEPE DE LA ECHIPĂ